Varning för tråk!

Mindre roligt är att upptäcka att mer än hälften av alla bilder på min telefon är borta. Poff, borta. Hade lagt över dom på datorn, men något har gått snett när jag synkroniserat. Fattar nada, och förresten så går det inte att uppdatera min jäkla iPhone, det blir felkod hela tiden. Vad göra vad göra?

Mindre roligt är det också när ångesten, över att det är mindre än en månad kvar tills jag börjar jobba, tränger sej på. Inte så mycket ångest över själva jobbandet kanske. Mer över att vara ifrån Thilde så mycket.
Mammahjärtat gråter en skvätt och hoppas att den känslan är lite övergående. Annars har vi en jobbig tid framför oss, fram till sommaren.
Vi har iallafall beslutat att hon börjar på dagis i augusti, det känns för jäkla skönt! Fram till dess är Thildes farmor och mormor till stor hjälp. Att jag och Mario jobbar så pass olika bidrar också.

Så det var en rätt tråkig uppdatering om mina i-lands problem.


Mina hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback