Hösten är igång.

Idag känns det som att hösten startat.
Thilde började även sin inskolning på dagis (jag kommer nog alltid säja dagis) idag. Vi var bara där en stund på förmiddagen.
Att döma av den korta stunden, så känns det inte som att det här kommer bli något problem. Vilket vi heller inte trodde. Hon anpassar sej väldigt bra i nya miljöer och är en väldigt social och framåt tjej.
 
Nu väntar alltså ett par veckor med inskolning, bamsegympastart, och även start för gruppträning för min del tänkte jag.
 
Jag tycker om hösten på det viset, alla aktiviteter drar igång och det känns helt okej att hålla sej i soffan på kvällen med tända ljus.
 
Ganska nöjd tjej, som redan kan skriva sitt namn ;)

Kommentarer
Postat av: Sara.A

Ni är så fina och duktiga ;)

2012-08-27 @ 16:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback