Blandad kompott.

Dagarna springer iväg! Nu är det höst på riktigt skulle jag påstå. Jag har haft lite svårt för hösten, men nu tycker jag att det är riktigt skönt. Man kan mysa in sej på kvällarna och tända ljus. Några regndagar gör mej faktiskt inget heller. Dom har ju sin charm, dom också.

Annars rullar det på. Tiden rusar iväg som vanligt. Skulle vilja hinna med massor, men vi går upp på morgonen och sen är det snart dags att lägga sej för kvällen. Det är så det känns. Däremellan försöker vi ta oss utanför dörren, iallafall en gång om dagen ;).


Tjejerna var här i fredags, Thilde trivdes som fisken i vattnet och ville inte lägga sej när det var läggdags:)


Igår var det premiär för babysimmet. Som ni ser: stolt mamma, trött bebis. Stackars liten, fick två kallsupar.
Annars gick det väldigt bra :)

På eftermiddagen, när M vaknar, ska vi till Örebro och inhandla saker till det kommande dopet. Kanske att Thildis och jag ger oss ut på promenad innan dess, beror sej på om det kommer regn eller inte och om lillan sover länge nu på morgonen.
Det är min torsdag det. Hur ser eran ut?

Kommentarer
Postat av: Frida

har sanna o carro likadana toppar på sig? pusss

2011-09-11 @ 21:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback