Time to move... again.

Ja, snart är det dags att packa kartongerna och flytta igen. Två flyttar på ett år, ja varför inte?! Nej, jag tycker inte om att flytta, men nu är det sista gången på många år... hoppas jag.

Letar inspiration för fullt. Är fruktansvärt trött på vitt vitt vitt (hallelulja trodde aldrig att jag skulle säja så), mer färg ska in. Så är det någon som har tapetinspiration att dela med sej av, så varsågoda!
Jag är ju en sucker för grönt och rosa. Något åt det hållet skulle jag vilja ha på iallafall en vägg i vardagsrummet (som för tillfället är väldigt mörklila, burr). ELLER så kör vi vitt på väggarna och mosar på med färgglad inredning?!

Så vardagsrummet och Thildes blivande rum (är idag mörkgrått, burr) står högst på priolistan, tätt följt av målning av trappen (den blir vit!).

Å vad jag/vi längtar. Det kommer bli såååå bra det här! Gräsmatta och egen ingång, ja ni hör ju, hörnlägenhet ska tilläggas ;).


Från
Lagerhaus.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vart flyttar ni? :)

Postat av: Sara

Ja jag kollade där sist jag var in, men då hade de bara de långhåriga. Men lär bli någon tripp till dit in ;)

2011-10-22 @ 09:11:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback