Blog award


Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.
Jag fick min av
Sara .

1. När ingen ser eller hör mig... Går jag runt o pratar för mej själv och sjunger en trudelutt. Kan hända att det åker med ett o annat "danssteg".
2. Jag går aldrig hemifrån utan... Ja, mobilen. Glömmer jag den känner jag mej.. rädd, naken, exposed ;)
3. Min blogg heter som den gör för att jag... inte var så insatt i det här med blogg när jag skapade den. Och nu är det min fantasi som tryter, och jag kommer inte på något helt enkelt.
4. Om jag vågade skulle jag... Ut o flyga.
5. Om tio år kommer jag att... kanske ha ett annat efternamn, bo i ett fint gammalt hus, veta vad jag vill jobba med (och förhopppningsvis även jobba med det), fortfarande ha kvar mina fina vänner och underbara familj.

Nu skickar jag den här vidare till...
SaraLovisa Angelica Thom Carro Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback