Perfecto

Vad roligt att ni gissar, då fyller vi på listan ;) . Jag hoppas att hon vill titta fram innan BF. Som sagt hoppas, men räknar med att gå över.

Idag har vart en bra dag. Tvättat, vart hos "svärmor", lagat mat, bakat, och nu slutligen haft bästa tjejerna här på fika. Underbart!
Jag är lycklig, och jag förstår att jag inom några veckor kommer vara ännu lyckligare.. hur nu det ska vara möjligt?!


Perfekt kopphållare, godisskålshållare.. Jaaa, vad man vill faktiskt ;)


Det var ett litet busfrö här idag som lekte TittUt!



Så, då fyller vi på:

Karolina: 15 april

Teresa: 18 april

Monika: 19 april

Frida P: 23 april

Towa: 29 april

Ph: 29-30 april

Frida H: 30 april

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Jag tror de blir ett maj barn. runt den 4maj. (hoppas de inte blir så o att du får samma dag som beräknat)

2011-03-31 @ 08:02:01
Postat av: Jossan

Hmm jag tror lillan vill titta ut den 21April:) Stort lycka till Therese...du e så himla fin som gravid:)

2011-03-31 @ 09:50:39
Postat av: Tijana

Jag vill också vara med o gissa. Så jag gissar på den 25 april, på pappa Marios fördelsdag :)))



Du e så vacker :))

kram på er!

2011-03-31 @ 10:51:19
Postat av: Fia

Måste nog säga den 24April om jag ska vara med och gissa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback