Vikten av kärlek.


Det mysigaste som finns är när snuttan somnar på bröstet.
Villkorslös kärlek. Älskar henne mer och  mer för varje dag ♥


Thilde och My. Dom växer så det knakar!

Häromdagen var jag på återbesök hos barnmorskan. Det innefattade slutvägning. Och jag blev glatt överraskad, då jag verkligen svällde som en ballong dom sista veckorna, (skulle man suttit och kollat på mej, så kan jag lova att man hade sett det med bara ögat). Nu är det "bara" 8 härliga mammakilon kvar till inskrivingsvikten :) Heja!

Kommentarer
Postat av: saralovisa

8 kg kirrar du! Jag tror också att jag har ungefär 7-8 kg kvar :)



Ja, jag har inga brynnaturligt så jag fyller i med vanlig bilig brynpenna från H&M och ibland ögonbrynsskugga från Viva la Diva. Billigt och bra :)

Postat av: angelica

Hejar på dig! Dom där mammakilona är snart ett minne blott. Pussa Thilde från mig!



2011-06-19 @ 17:28:30
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Thompa

My god! Du kollar på Desperate?!:O

2011-06-23 @ 12:05:58
URL: http://thompasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback