Shopping och grill.

Igår for jag och bästa syster till Örebro för shopping, målet för min del var sommarkläder (konstigt, alla mina kläder har krympt). Resultatet blev ett par jeansshorts och en topp. That's it i klädväg. Att det ska vara så svårt.
Det kan nämnas att två par skor följde med hem också ;).
En mycket trevlig dag, som alltid med Töffsa.

Kvällen spenderades här hemma, med vänner och en jäkla massa mat.
Varför blir det alltid så? Man funderar alltid innan om maten kommer räcka, och det gör den ju varje gång.. med råge!


Grillmästar'n ;)

Det finns alltid en famn för Thilde.

Kommentarer
Postat av: Sala-bala-kala

Jag skulle kunna döda för att få ha Thilde i min famn nu ;)

2011-06-12 @ 14:02:47
Postat av: Anonym

una bebeeeee

2011-06-12 @ 14:43:30
Postat av: frida

var det..

2011-06-12 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback