Okej.

Pausen blev inte så lång. Jag behövde bara fundera en stund. Tänka till.
Varför bloggar jag egentligen? Jag antar att det är för att jag vill dela med mej av mej, mitt liv.
Men vad vill jag dela med mej.
Bestämde mej under dessa dagar att lämna det negativa utanför denna bloggvärld. Så, sorry för min taskiga attityd tidigare. Den håller jag hädanefter utanför bloggen.
Jag försöker i stället lägga den energin på det som betyder något, det som gör mej glad och lycklig. Resten klarar jag mej utan.

Nej, nu blir det mer bebissnack och blivande-mamma-tankar åt folket. För jag längtar ju sjukt mycket efter den här krabaten som ligger och gottar sej i magen (sparkar rätt rejält också).
Det är ofattbart att vi ska få träffa dej snart. Å jag är så nyfiken!


+

=


?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback