So it is.

Ett besök på gymmet blev det ikväll. Svetten rann, och mina mungipor pekade uppåt när jag traskade hem i regnet. Nu, bannemej, ska dom här envisa kilona bort. Bort, bort, bort!

Tidigare idag anmälde jag Thilde till babysim, kön fram till kassan var på samma nivå som in till Gekås en lördag. Typ.
Det ska bli roligt att se hur lillan reagerar på plask i stooor bassäng ;). Mamman har iallafall inhandlat dösnygga blöjbadbyxor till barnet och ett par snygga tankinis till sej själv. Vi är redo!



Såhär kändes det som jag ville göra påväg hem från gymmet ;)

Foto:
Sara
För ganska precis två år sen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt! :)

Postat av: Mamma

Bara mormor som skulle behöva nån våtdräkt o dölja valkarna i :)

2011-08-17 @ 22:12:27
Postat av: Elenor

oo nu blev jag nyfiken, vi ska också simma.. men vad har du köpt att ha på dig?? kan du inte länka sidan du köpt i från?

2011-08-17 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback