Piffig.

Ja, idag känner jag mej lite extra piffig med min LillaMy-knut, mitt på huvudet ;). Ibland behövs inte mer än så. Är håret bra, så känner, iaf, jag mej genast lite piggare och finare!

Dagen har bestått av besök på Erikshjälpen, sen hamnade vi på auktion. Det fanns en del fina möbler som hade kunnat vara intressanta. Men vi orkade inte vänta på att dom skulle ropas ut, sååå mycket grejer var det.

På eftermiddagen kom mamma, pappa och Leo hit på fika. Mycket trevligt!



Thilde ligger här brevid och sover en skvätt. Snart dags för kvällsmatningen, sen är det natter för hennes del.
Jag däremot brukar ha en förmåga att inte hamna i sängen förrän sent. För sent.

Trevlig lördag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är jättefin i lillaMy knuten :)

2011-08-06 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback