Håravfall=hårlös?

Jag lossar nå så fruktansvärt mycet hår just nu. Jag är rädd varje gång jag duschar, och får stora tussar i händerna. För att inte tala om när man blåser håret.
Hårmängden på huvudet har minskat avsevärt och om det fortsätter i den här takten, så får jag nog önska mej en peruk i julklapp.

För att inte tala om allt hår som ligger o skräpar här och var. Mario blir galen på mina hårstrån!


Vikarna växer sej större. Hujedamej. Det måste ju ha något med hormonpåslag att göra? Eller bristen på graviditetshormoner kanske?

Kommentarer
Postat av: Mamma

"Flikarna" menar du :)lugn bara lugn det kommer tillbaka...

2011-08-24 @ 22:19:22
Postat av: Monika

Säger som din mamma. Det kommer tillbaka även om det känns tvärtom. Jag tappar fortfarande massa hår och skulle kunna tillverka en alldeles egen matta av allt hår som ligger på golvet och i alla hörn.

2011-08-25 @ 11:11:32
Postat av: sandra

haha ja jag tappar med hår som fan nu:/ åh ska inte tala om vad jag gjorde med Malva herregud då var jag helt säker på att jag skulle bli skallig:) men nej jag fick några fjun kvar:D det är så snyggt sen när det växer ut igen åh det står en massa hår rakt upp på skallen:D jaja det kommer juh tillbaka:D

2011-08-25 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback