Röd i fejjan.

Då var söndagen kommen. I morgon väntar kvällsjobb. En av fyra kvällar den här veckan. Jippikajejmotherf****r.

Igår tog jag och Towa en tripp till Marieberg. Vi låtsasshoppade massor av kläder med våra låtsaspengar. För våra riktiga pengar blev det varm choklad, trosor och slutligen mat och en osthyvel på Ikea.

Dagen i dag startade med frulle tillsammans med darling (helglyx). Vi blev sen utmanade på bowling av Monika och Emma.
Hmm, jag hade ingen bra bowlingdag. Kom på sista plats. Emma 6 år vann över mej. Vad hände?
Svärmor bjöd sen på lunch.Ett par timmars paltkoma senare stog jag med aerobicskorna påsnörade, redo att hoppa och studsa som vore det det sista jag gjorde i detta jordeliv.
Ytterligare en timme senare släpade jag mej ut till bilen på darrande ben!

Nu är det dags för duschen, sen soffmys resten av kvällen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback