Trallalalala lala lalaaa

Jag går runt här hemma och trallar på julvisor ochfixar och donar. Hälften av fönstrena är putsade (whyyy har man så mycket fönster i en lägenhet), resten tänker jag ta i veckan. Min rygg blev inte så glad av att hänga som en liten apa för att nå på utsidan.

Julgardinerna har fått tagit plats i köket, funderar dock på att byta dom mot ett par enkla vita. Vad tycker ni?




Måste förresten visa ett kort på ena blomman i köket, den är helt galen. Växer så det knakar. En vacker dag vaknar vi av att den kittlar oss under fötterna!




Nu står maten i ugnen, jag ska fortsätta lalla runt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nejnej dom där gardinerna är ju jättefina.

Postat av: Sara

Det där är jättefint! =)

2010-11-22 @ 08:20:59
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback