Who's the winner?

Hemma igen efter en supertrevlig och rolig kväll på Strike. Maten var utmärkt och bowlingen, ja bowlingen den var skitskoj!
Träningsvärken kommer nog ge sej till känna i morgon.

Haha, det roligaste kan ha vart när jag helt plötsligt låg på rygg på bowlingbanan, vad hände liksom?!




En liten drink innan banorna blev våra.



Rätt klot ska det va :)




Mamma svingar iväg.



Patricia.



Kolla in min vänsterarm, koncentration ;)



Thom.



Hela gänget, ganska slut efter 1,5 timme ;)


Ja just ja, om ni undrar vem som vann.

Så här såg ställningen ut en stund in:


Och sen fortsatte det bara uppåt ;P Trots ryggplask haha :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag skrattar ihjäl mig åt din vänsterarm

Postat av: Sara

Verkligen koncentration! =)

2010-05-31 @ 04:13:20
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback