Sideboard.

Igår gkorde jag och M Örebro. Inte ett plagg kom jag hem med, kan bero sej på att vi inte var in i en enda klädaffär. Nej det var möbler och annat smått och gott som blev handlat.
Bl.a detta sideboard, som datorn ska få vila på :)



(oj vad sladdarna syns väl ser jag nu :-O )

Så fredagskvällen bestog av, för mej, att sitta i soffan och titta på ByggareBob (aka Mario) när han pusta o stånka och byggde möbler :) . En Tv-bänk blev det förresten också, äntligen!
Bild på den kommer senare.
Kan ni gissa vad det blev för färg?! :)

Kommentarer
Postat av: frida

jaha okej. då förstår jag. hoppas allt gick bra med op och att du blev nöjd nu! =) ja men precis. de är ju bara att använda de sen när du känner dej redo. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback