Little miss sensitive.


Här sitter jag i soffan och zappar mellan kanalerna. Först Oprah Winfrey. Hon har Patrick Swayzes fru där. dom pratar om hans sjukdomstid och hur hon har hanterat hans bortgång. Jag sitter och snyftar.
Sen slår jag över till förlossningskliniken. Finns det nå finare än när mamman har tryckt ut ungen (ursäkta ordvalet, men det kan inte liknas med något annat, jag själv bävar för detta och väntar nog ett bra tag med det) och denna läggs upp på bröstet. Vilken lycka. Jag sitter och snyftar.
Efter detta kommer "Jon, Kate och åtta barn". Dom ska förnya sina äktenskapslöften. Barnen är så duktiga o fina och säjer såna fina saker. Vad händer? Jo jag sitter här och drar efter andan i något som kan beskrivas som en torrsnyftning.

Vad är det med mej? Hormonrubbningar or what?

Kommentarer
Postat av: Sara

Gråter till greys jag. Fast det knappt är sorgligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback