Effektiv.

Hoppade upp i morse, i med frukost o fixa till mej. For sen till Örebro (efter mycket vägande fram och tillbaka) i snöyran.
Ut till Marieberg. Gick och strosade för mej själv, och det var tamejtusan riktigt skönt. Kunde gå in i vilka affärer jag ville, äta vart jag ville, perfekt!
Blev nääästan klar med klapparna.
Åkte hem och gömde vissa klappar (nää nu ska du inte börja rota runt M ;) ) .

På eftermiddagen fick lägenheten sej en omgång, nu sitter jag och njuter av ett rent och fint hem! Har även hunnit med att baka nougatrutor (suuuupergott!), lagat mat och tvättat några maskiner!
Älskar såna här dagar.



Det doftar nejlikor och apelsin!

jag och Mario skapade igår ;)


Marios konstverk, sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback