Tomrum

Rikard, jag kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få se dej, träffa dej.
Jag har en sån konstig känsla, kan inte sätta ord på den.
Jag känner mej bara tom. Tom.
det kan inte finnas någon Gud när en sån underbar kille som Rikard rycks bort.
Vad finns det för mening med det här?
Jag tänker o vrider o vänder på det. Jag fösöker förstå, jag försöker verkligen. Men det är så jäkla obegripligt. Jag förstår inte.
Jag kan inte förstå.



Rikard, vila i frid
var du än är

Saknad
och
älskad
av
många



Kommentarer
Postat av: Sara

Va fint gumman.. Samma funderingar som mig.. Varför? Var finns han? Kan inte förstå att jag inte kommer få se hans underbara leende igen..

Postat av: Sara

Va fint gumman.. Samma funderingar som mig.. Varför? Var finns han? Kan inte förstå att jag inte kommer få se hans underbara leende igen..

2009-05-13 @ 22:18:44
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback