Spring is in the air

Då var veckans Grey's dos över för den här vckan. Som vanligt sitter jag här som ett utskitet russin med tårarna rinnandes. Haha :). Det var faktiskt lite sorgligt idag.
Tänkte jag skulle lätta upp den känslan och slog över till Plastikdoktor 90210, där har precis ett husdjur gått bort o dom sitter o gråter. Så den planen gick i stöpet.

På tal om något annat så har det ju varit en underbar dag idag. Fint väder, piffade till mej med vårig rosa skjorta från gina och skinnjackan. Har vart på personalmöte. Känns konstigt, det var första gången för mej som jag var på nåt sånt. 'Imr hoppas jag på en fin dag till. Promenera lite på stan kanske.
OCH så tänker jag laga en riktigt brakmåltid, har inte ätit riktigt mat sen i fredags. Har levt på soppa dom senaste dagarna + lite sallad igår. Nu skriker min mage efter mat att arbeta med :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback