Vimsig i bollen

Hej allihopa (med överdrivet eeee och iiiii)
Har lördagen vart bra så långt?

Jag är TRÖTT, jätte trött. Samtidigt som jag är rastlös. Dålig kombination. Skulle vilja häva mej iväg och träna, men inser att det inte är den bästa idén med tanke på halsen. Aja, det är ju alltid så, när man inte kan så vill man och vise versa.

Annars då? Funderar i största allmänhet vad falingen man ska ta sej till med? Det liksom kryper i kroppen på mej, som att det är nånting jag vill jätte gärna men kan inte komma på vad det är.
Känner att jag vill bli nånting, typ, ja inte vet jag, rymdastronaut vad som helst. Tror ni det är möjligt? Eller ska man satsa på något mer down to earth så att säja? Eh, som ni märker så är det mycket funderingar och krypningar i kroppen.

Ska köra lite med min magtränare iaf nu,

ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe ja, lite väl hoppig dansstil kanske:)

trevlig kväll på dig!

Postat av: Sara

Haha, du är go du gumman. Men astronaut får du inte bli. Alldeles för långt bort. =)

2009-01-10 @ 20:58:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback