Räst in pis

Ja min kära telefon har valt att lämna mej *snyft*. Den gav bara upp, jag blev arg, det hjälpte inte!
Så nu är jag på jakt efter en ny fån. Blir nog en samsung den här gången :)


Det säjs att det är fredag idag, själv har jag ingen koll alls. Blir helsnurrigt när det är helger mitt i veckorna. Det ska faktiskt bli skönt när det blir vanlig vardag igen. Då måste man ju ta tag i allt vad träning och äta rätt heter! Har blivit lite si och så med det nu under jul och nyår, men va falingen är det nån gång på året man inte ska tänka (allt för mycket) på vad man äter så är det väl ändå då?!

Nyårsafton firades för övrigt in hos far och mor. det var en mycket trevlig tillställning. Åkte därifrån runt ett halv två, mycket mätt och trött. Igår var jag såpass pigg att jag var ut på en promenad, det resulterade i kallt ansitkte och skavsår på höger häl ajaj.

Ska nu försöka slita gitarrerna ur karlarnas händer och tvinga dom se på film :)

(bilder från nyårsafton får bli en annan gång)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hur får jag tag i dig nu? Om du inte är hemma förstås:)

2009-01-03 @ 09:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback