Jätte skönt

Så himla skönt, då är den här arbetshelgen över! Dagarna har gått fort ändå, trots att man inte arbetar ihjäl sej så att säja. Idag har vi städat bort julen på jobbet. Vad tomt och trist det blir när tomtar, dukar, stakar och gran försvinner.
Har sagt att jag städat bort den här hemma också, men så kom jag på att jag har ju adventsstjätnorna kvar i fönstrena, drar mej för att ta bort dom, är ju så mysigt.

Nu ska jag vara ledig i två dagar. Imr fyller Towa år. 18. Så oavsett hur frisk jag är så kan jag iaf inte träna, för jag vill ju inte missa att fira lilla Töffsa :).
På tisdag ska jag till den kära arbetsförmedlingen. Jihooo, det bästa som finns (notera min sarkasm).

Ikväll får det bli en film :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Uscha för arbetsförmedlingen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback