HATA SVERIGE!

Fy falingen vad uppretad jag är. Har precis talat med a-kassan om min dagpenning. Den är den lägsta. Jag undrar hur jag ska göra för att den ska höjas, för det första förstår jag inte riktigt vad människan i andra änden säjer. Hon försöker slingra sej från mina frågor.
Jag sa till henne att som det ser ut nu om jag måste stämpla på heltid så kommer jag aldrig klara mej. Nej, jag förstår säjer hon.
Hon säjer att det som gäller för mej just nu är att jobba så mycket som möjligt (nähä det menar du inte). Jag säjer att som arbetsmarknaden ser ut idag så är det inte det lättaste att jobba hur mycket som helst. Hon förstår säjer hon. Jag blir upprörd och säjer jaha då får man väl gå till socialen då. Ja det får du göra säjer hon då. Hejdå säjer jag. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch. Dem är inte trevliga där.

Postat av: Sara

Hur jobbar du i helgen? Vill du ha en tv-kväll ikväll? Vore kul. Puss

2009-01-16 @ 05:44:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback