Fredagsmys med syster

...Har jag haft ikväll - eller vi har väl umgåtts mest hela dan nästan :). Alltid lika trevligt. Det blev tacopaj + sallad. Let's Dance, chibba, dipp o lite smågodis på det. Tror ni jag är nå mätt nu lr? Men va falingen måste väl få unna sej något i helgen, imr kväll jobbar jag ju.
Tror vi (jag och Towa) skulle kunna prata  dygn i sträck. Bla bla bla bla bla. Allt mellan himmel och jord. Vi pratade så vi missade ett par danser, -Va? är den redan slut?
Vad tyckte ni om att Blondinbella åkte ut då? Jag tippade på det, och se så det blev. Förstår varför, hennes ben ser ihopklistrade ut när hon dansar.
Heja Morgan! :)

Nu ska jag hoppa i säng, kanske kanske kanske att jag kan vakna i relativt bra tid imr ;)



Ute                                           Inne




Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hejar på Magnus. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback