Fredagen så långt

det har vart dåligt med uppdatering från min sida ser jag.
Har vart en lugn vecka med lite jobb, och kanske desto mer shopping :-o . Har vart till Örebro med Towa, flickan klarade uppskrivningen, är SÅÅÅ GLAD för hennes skull :) .
Jag ahr klippt mej, kort. Det var inte riktigt meningen, men efter katastrofklippningen i onsdags så hade jag inget annat val än att tokringa runt till de flesta frisörerna här i stan igår. fick mej en tid. Tack gode gud för det, som det såg ut ville jag inte gå utanför dörrn! Men nu är jagnöjd, tror jag... det är väl en vanesak skulle jag tro.

Imr blir det utgång med nästan hela gänget. Det ska bli så roligt, ser fram emot det. Någon mer som gör det?! Utom du då Andersson haha :)

Nu ska jag se vad man kan göra med den här fredagskvällen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer jobba medans ni dansar runt =) JAg ivll också klippa mig. Harkel.. =)

Postat av: Angelica

Jag ser fram emot ikväll! Det var så längesen vi var allihopa! Hihi. Party! Puss puss

2009-01-31 @ 09:08:39
Postat av: Andersson

Du blev jättefin i håret gumman:) party tonight.. Jihoo..

2009-01-31 @ 09:14:56
Postat av: Thompa

nyfiken på din nya frisyr=) men jag får ju se den imorn=)

2009-01-31 @ 17:16:48
URL: http://artemiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback