Läskigt?!

det är något skumt. Det är en låt som förföljer mej. Pokerface med Lady Gaga.
När jag satte på radion spelades den. Åå bra låt tänkte jag första gången. Sätter mej i bilen andra gången, sätter på radion, vilken låt spelas om inte: Pokerface. Ooo så intressant tänkte jag.
Sätter på radion en tredje gång (annan dag ska påpekas), vad kommer på radion en halv minut efter jag satte på. ja ni gissar rätt, Lady Gagas POKERFACE. Jag börjar skratta hysteriskt och undrar vad det är frågan om.
Berättar om detta fenomen för min vän Andersson.
Dagen efter (tror jag) hämtar jag upp Andersson innan träning. Vad spelas på radion om inte Pokerface. Carro och jag kollar på varandra, jag utbrister det är inte sant! Vad vill den här låten mej?
Idag ska jag åka o träna, hoppar in i bilen åker iväg sätter på radion och döm av min förvåning när jag hör Pokerface! Dock bara en kort snutt, men den var där!

Jag vet inte vad jag ska dra för slutsats av det?! Konstigt sa räven. Förhoppningsvis är det en ny låt imr när jag sätter på radion, jag börjar nämligen tröttna på det där Pokerfacet. Haha :)

Kommentarer
Postat av: towa

När jag hade läst det här så slog Emil på tv:n o där spelades pokerface :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback