Plastic is fantastic.

Jag älskar att kolla på allt som har med operationer och sjukvård att göra. Allra helst tycker jag om att se på Plastikdoktor 90210. Där följer man x antal plastikkirurger i glamourösa Beverly Hills.

MEN det är en sak jag INTE klarar av. Och det är näsoperationer.! Jovisst det är jätteskoj att se slutresultatet. Men jag klarar inte av när som slipar, bryter och knakar. Det raspar och låter och jag får rysningar i hela kroppen. *rasp rasp*. O så bryter vi näsan så vi får den rakare. Gaaah!

Intressant är det iaf. Och som sagt, det är alltid roligt att se när dom blir överlyckliga över resultatet. Plastikkirurger är ena riktiga konstnärer!



Kommentarer
Postat av: Thompa

citat från en svensk kirurg: Ja, ibland tänker man ju "oj, HUR ska jag få ihop det här?" haha

Postat av: Ewezi

Godmorgon :D! hoppas din dag blir bra!

2009-12-10 @ 10:08:21
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ninenononotwo oneno0

2009-12-10 @ 15:16:38
URL: http://towakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback