Måndag

Idag börjar jag på mitt 75% schema. Detta innebär att jag kommer jobba 3 av 4 helger i augusti. Det i sin tur betyder att jag kommer få stressa till brors 25års firande på lördag. Jag kommer missa årets sista parkfest (som brukar vara den roligaste), jag kommer behöva ta ledigt för att gå på Kräftfesten.
Jaa ibland är det så roligt att vara vikarie. Man har ju så gott om semesterdagar, och andra förmåner. (läs: inte).
Jag tror iaf att jag ska ta lite obetald semester i september och åka så långt härifrån som det bara går.

Frustration. Måndagsfrustration.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tråkigt. Jag är ledig mycket i augusti på helgerna. JObbar nu i helgen, du också?

Postat av: Thompa

ja där fick du för alla helger du vart ledig i sommar:P Va glad att du fått ett vik nu istället, du har haft tur hela året nästan=)

2009-08-10 @ 16:57:02
URL: http://thompasblogg.blogg.se/
Postat av: Frida P

Jobbar också sista parkfesten! :/

2009-08-14 @ 13:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback