Fyndade

Var till Örebro med syster idag. Flickan shoppade loss. Mycket fint. Själv höll jag hårt i pengarna. Spar dom till ett annat tillfälle. Det enda jag hade tänkt köpa var ett gratulationskort. Vad tror ni hände?
Towa parkerar mej hemma efter Örebrotrippen. utbrister jag en hel radda inte så fina ord. Jo, jag glömde köpa kort. Mitt minne är inte vad det en gång varit. Eller är jag kanske bara disträ? Tröttsamt är det iaf. På sista tiden har det svikit mej mer än en gång.
Eller så var Jag kanske så uppslukad av mitt fyndköp(jo jag spenderade väl liiite då), att kortet inte längre kändes så viktigt? Nej, jag är nog bara väldigt disträ.


Kommentarer
Postat av: towa

Du var duktig som höll i plånboken idag ;) båda var isf lika glömska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback