Så fort..

..humöret kan svänga. Känner att jag vart lite labil på sistone. Hoppas att det beror på diverse sjukdomar och medicin.
Tänkte avsätta några klagande rader om detta.
-min mage är inte vad den brukar, usch
-jag känner mej tom
-jag hatar att känna mej ledsen utan anledning
-kan ibland känna mej bortglömd fastän jag vet att jag inte är det, blir då sur på mej själv för att jag känner och tänker så.

Så! Nu var det bra med det!

Tre positiva från idag då:
-Underbart väder, det borde egentligen vara straffbart att klaga
-Jag har inhandlat en skön och perfekt ut-och-gå jacka
-Påsk(g)ris är på plats :P


Imr är det en ny dag. En bättre dag. Så säjer vi!
Hej o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet precis hur du menar.. Kramar!!

Postat av: Sara

Vet precis hur du menar! Kramar

2009-04-02 @ 12:42:17
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: ica

mm =( Bättre tider kommer. KRAM

2009-04-03 @ 08:06:42
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback