Lördag

God morgon på er!
Jag sitter o väntar på att klockan ska ticka på så jag får käka frulle. (det måste ju gå iaf en timme efter jag tagit penicillinet). Jag är skiiit hungrig! Så typiskt att jag inte vaknade förrän vid kvart i nio, övriga dagar den här veckan har jag ju slagit upp ögonen, som på beställning, vid halv åtta.

Ska på stan en sväng med Draga efter frukost. Sen funderar jag på om jag ska hem och tvätta fönster och byta gardiner i köket och hallen. Fönstrena ser förjävliga ut! Om sanningen ska fram så har jag inte tvättat dom någon gång... Det är fortfarande slipdamm på dom :S. Men jag haaatar verkligen att tvätta fönster pga att det aldrig blir bra. Man klappar ihop fönstrena och känner sej så himla nöjd för att sen få syn på en strimma vatten som rinner, helst mellan fönstrena!
Nej usch!

Mycket fönsterprat. Lunch efter det antar jag. Greja lite, duscha, sen styra mot Sanna.

GRATTIS Sanna på födelsedagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback