Klagomuren

nej nu fick jag en sån där olust känsla. Som att något ligger och gror i mej, i själen typ.. Obegripligt, jag vet. Förstår det inte ens själv.
Är så mycket som snurrar i bollen. Mest nuförtiden så är jag rädd för att bli sjuk, eller att det redan är någe stort fel, tack vare den förbaskade magen. Intalar mej själv att det var den där dunderkuren med penicillin jag fick som ställt till det. Låt så vara!
kanske har jag också lite värmekänsla under hakan, vill inte, inbillning?! Nej jag har försökt att inte känna efter, men det är fortfarande där.

jag vill inte klaga, det finns alltid dom som har det värre! Men ibland måste man få lite utrymme för det med.

Så nu var det utrymmet fyllt. Imr ska jag jobba, och jag kommer må så bra!

Hej hopp! Nu  ska väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback