Hårfärg..

överallt på mej.. iaf i ansiktet.
Sitter med färg i nu. Provar för första gången att färga på mej själv, annars brukar det alltid vara någon snäll själ som gör det på mej. Men det här verkar ju gå fint :). ... Ja förutom att jag numera är svart på utanpå och i öronen. förstår inte hur jag lyckades få en klick färg i örat!





Förövrigt så är det underbart väder, jag har suttit ute på balkongen o nästan somnat  i solen. Har haft besök av både Towa och Thom.. och inte att glömma Oliver.
Towa hade nyheter. hihi :)
Vi skissade lite på tattoo som ska göras på måndag. verkligen avanserat motiv, hujedamej haha :)

Valborgsfirande blir det i form av grillning och någon cider.

Elda lugnt ikväll!




Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!TAckar :D jodå studierna går bra har abra två kurser kvar sedan är jag äntligen klar... Hur går det för dig med jobb och så?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback