"Vi är från Forshaga...

...ååå vi är tookiga sooom faan".. Tänk er det på HÖG ljudnivå tjatandes i flera mil. Haha det var vad vi fick sitta o pinas med på bussresan hem från Stockholm. Man blev lite skadad efter den resan.
När vi klev av bussen i Örebro och gick till vänthallen vid tågstationen hade jag lust att skrika "Vi är från Linde åå vi är tookiga soom faan" när vi klev in där.. Var ju så himla tyst.

Om man ska det från början då, åkte buss i fredags från Örebro. Folk från Värmland var redan på bussen och igång. /Om det blir någon mer bussresan ska jag första ringa och höra vart den går ifrån).
Men iaf så tyckte man j uatt et var ju skoj folk kom i stämning inför resan..
Väl på båten så korkade även vi upp. Grabbarna i en hytt o vi i den andra. Mat intogs runt niosnåret. Tillbaks till hytten, sen på med dansskorna. Har aldrig haft så ont i fötterna av dansande förut! Dans nonstop i 2-3 timmar för min del, sen gav jag upp strax efter tre! Andersson, Söderström och två tredjedelar av killarna fortsatte dock svänga sina lurviga till morgonkvisten.
Vaknade realtivt i tid igår, vi hann ju iaf få i oss lite av det som återstod av frukostbuffén haha :). Lite dävna var i nog.
Sen roade vi oss med att shoppa lite i tax-freen, stå ute på däck och kolla på alla mysiga skärgårdsöar,m och spela på enarmade banditer och skattkistor. Hade turen med mej och vann några kronor här och där.

Sen kom vi till den där fruktansvärda bussresan hem. Trodde inte vi skulle överleva. Började med att Carro o jag fick ett bråkandes medelålders par bakom oss, som kallade varandra såna fula ord att jag inte ens vill säja en del av det. "Du är så jävla B" hhaahaha :).
Vi hade god lust att kliva av i Arboga och fixa skjuts därifrån. Tokiga jäkla värmlänningar!

En rolig resa var det iaf! Trött idag, men det kan jag ta!






Vätskepaus i Kungsör på ditvägen    


                                    
Vi är från Linde o vi är toookiga som faan haha :)



Dagen efter, så vackert ;)

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback