Snart smäller det..

Så har man vart i skolan en sväng, där vi pratat om sjukdomar i mag-tarmkanalen. Det går framåt, sakta men säkert. Den 5:e december SKA jag vara klar, det bara är så, då ska jag ha min brosch där det står Therese, Undersköterska. Helt sjukt.
På måndag går vi ut på praktik. Om jag inte har helt fel så kommer jag att hålla till på 4:an. Det ska bli intressant och lärorikt hoppas jag. Fyra veckor praktik alltså, efter det är det bara TRE veckor kvar!

Resten av dagen då? Ska ta tag i berget av disk nu, sen blir det lite plugga. Runt två dyker knodden upp :). Tänkte även hinna med ett bullbak och träning.

Är det inte bra tråkigt att gå upp när det är mörkt ute?

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan! hoppas allt är bra med dig?! Tänkte bara önska dig lycka till med skolan.. jag pluggar också till undersköterska ;)

Postat av: Sara

=) Fyran är rolig. =)

2008-10-14 @ 13:35:17
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback