Regn o rusk

Då var det måndag igen. Ledig måndag, med skitväder. Eller kanske perfekt väder då jag tänkte tvätta, plugga, mm.
I helgen har jag haft praktik, skönt att ha den helgen gjord. Har hunnit med en del iaf.
I fredags var både jag o Mario lediga så då åkte vi till Örebro, handlade grejer till lilla bilen. Blev skopunkten, där jag glatt kom ut som ägare av två par stövlar :) . Så nu har jag så jag klarar mej,  har redan köpt vinterstövlar :P.
Doppresent till Leo, present till mormor. Inte så mycket mer. Mario sa det när vi åkte hemåt " du har ju knappt handlat nånting".
Vet inte vad det var med mej, en sjal och stövlar var det jag köpte till mej själv :).
Så idag sja jag alltså tvätta o plugga. När Mario slutar ska vi åka upp till mormor och gratta henne.

Herregud vad det regnar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skopunkten är bra grejer. =) Billiga iaf. =)

Postat av: Towa

Men det är ju helt otroligt, mera skor? :P

2008-10-27 @ 11:39:55
Postat av: frida

och hær snøar det!

2008-10-29 @ 11:07:05
URL: http://fridamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback