Positiva tankar

Idag känner jag mej lite gladare. Pluggade som en tok efter skolan idag och fick iväg uppgiften. Tittade mailen ikväll och jag blev godkänd på den :D.
Har vart i Löa och Rällså på eftermiddagen kvällen. Kollade in Towa och Emils kärleksnäste, jäääätte fin lägenhet! Vill också flytta och inreda på nytt!
Blev mat i Rällså efter det. Lite plugg där också (böckerna följer mej vart jag går), hjälp av mamma, mycket lättare när man har nån att bolla tankar med :).
Dagen imr ser väl ungefär ut som idag, skola sen plugga. Träning på kvällen. Det går framåt sakta men säkert. Om två veckor ÄR jag klar!

Puss o gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Ja, det kan jag allt tänka mig. Men räkna inte med att den blir lika fin som du har den nu! fotbolls[email protected] om du vill skicka över lite bilder. :)

2008-11-20 @ 11:34:49
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Towa

Jag tycker ni inreder på nytt stup i kvarten! =)

2008-11-21 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback