Knaperstekt var det här!

Är i full gång att laga mat, Flygande Jacob :). Skulle vara knaperstekt bacon på det, och visst blev det kanperstekt allt.. Råkade fastna här vid dumburken och kände hur det började osa.. Väl framme fick jag rädda det som räddas kunde, inte mycket med dom små bitarna som ligger på papper o rinner av nu! haha, så typiskt mej.. bränner jag inte det ena så glömmer jag det andra...
Förresten, på tal om nå liknande, så är det något magiskt när Towa är här och jag lagar mat, brandvarnaren sätter alltid igång, hmmm.. Tror inte det är bra att vi umgås, bränns inte maten vid så blir det nå fel på bilen haha ;)..
Tycker om dej iaf :).

Ska se så inte fågeln flyger upp i luften för mej nu ;)

Kommentarer
Postat av: Towa

haha, det gäller ju att planera väl o göra allt försej. Tänk det tog mig en hel dag att förstå va du menade med fågeln :P

2008-11-07 @ 11:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback