Underbart underbart underbart!

Ungefär så skulle jag vilja beskriva dagens väder :D.
Började dagen med en promenad, trodde inte det skulle vara så varmt, men ack så jag bedrog mej. Höll på att flyta  bort innan jag var hemma igen...
Väntade på att Mario skulle komma hem från sin fotbollsträning, sen åkte vi upp till hans föräldrar och åt lunch.
Hem igen sen, en sanbbvisit vid grannarna, guuuud vad en bebis är liten!
Åkte sen upp till Draga igen. Har suttit där hela eftermiddan, solat och druckit lemonad :P .

Har gjort en kyckling/fetaost/pastasallad nu, mums.
Håller på o tvättar för fullt, ska snart slänga in ett plagg som jag ska färga.. Hoppas verkligen att det blir bra, annars bli det till att gå naken på lördag, och det vill jag inte.. Skulle bli alldeles för stor uppståndelse över det haha!

Adiòs - Imr är det fredag. Måste träna stämbanden!


Kommentarer
Postat av: Carro

ÖÖÖöhhhhh...Doooomarn :)

2008-05-09 @ 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback