Slut på den här dagen också..

Veckorna springer iväg så jag bli alldeles mörkrädd!
Fast jag ligger ett steg före, känns som torsdag idag. Men det gör inget. Har ledig dag imr (då det ska pluggas), och fredagen ska jag bara till skolan en sväng och kolla på film. "En sång för Martin", som inkörsport till geriatriken och demenser.
Sen tänkte jag ta en tripp till Örebro, nu SKA håret klippas.. Ser ut som en väl använd svintotofs i huvet haha :D. Kanske att den fina klänningen finns kvar så jag kan inhandla den.

På lördag blir det grillning och schlager hos Sanna till att börja med. Sen blir det Rock'n'roll experience på Stråssa puben. Vilken hit! Kan knappast bli bättre, utan att ljuga.

Har missat Grey's två veckor i rad nu, vårruset förra onsdagen och ikväll jobb! Får bli reprisen på söndag, nånstans mellan Morsdag firandet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback