Ett nytt liv..

.. har kommit till världen. Brorssonen är född. Lilla Knodden har kommit :D
I måndags ville han ut.
Vi var in till BB igår och hälsade på dom stolta föräldrarna. Herrregud, mitt hjärta är förlorat i något så litet. Jag smälte som smör i solsken.

Har varit en toppen helg förövrigt också. En massa grillat, både fredag lördag och söndag. 80-tals fest i lördags. DET var riktigt roligt. Har aldrig skrattat så mycket åt mej själv tror jag :P . En massa olika färger och utstyrslar.
Den festen tackar och bugar vi för!

Snart ska det iväg och springas ( ? ) vårruset---> tror nog att det kommer bli mest gång för min del. Attans bara att vädret skulle skita sej just idag :( . Men som någon sa " det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".

         

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken sötis!!!

Postat av: Sanna

Nämen åhh vilken ljuvlig liten varelse.! Kan förstå att faster är stolt=)

2008-05-14 @ 15:55:51
Postat av: Frida

ooh, kikade in bilderna.. DU, den ungen kommer bli kung någonstans, så förnäm och nöjd unge får man leta efter.. :)

2008-05-14 @ 23:24:41
Postat av: angelica

åhh.. Söt. =)

2008-05-15 @ 07:34:06
Postat av: frida

När är d dags för dej å Mario då? ;)

2008-05-15 @ 18:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback