Skakningar..

Mina ben skakar, jag har svårt för att gå. Årets första body-pumppass har gjorts haha :D . Positivt är ju att jag förhoppningsvis om ett par veckor inte kommer ha sådana problem.

Idag steg jag upp före tuppen, vid kvart över sex. Samling vid skolan, sen åkte vi mot Örebro. Studiebesök på krematoriet. Intressant måste jag säja. Nu förstår man hur det fungerar. Och det kan man ha nytta av i framtiden om man får sådana frågor.
Besöket tog dryga timmen. id halv elva var jag hemma igen. Myste lite med Mario, sen lagades det mat. Kröp ner i soffan, vaknade av mina egna snarkningar och Mario som satt och fnittrade åt mej :P .
Skjutsade honom till jobbet, åkte upp till Monika en sväng. Hem och åt. Iväg och träna. Upp till Carro Barro Bus en kortis.
Har sedan duschat, kollat på Carolina Gynnings nya show... Jag tänker ge det en chans till- men ack så vacker hon är.

I mars blir det flytt för våran del. Sååå skönt det ska bli med något större. Ååå så fint också... iaf köket, älskar det- Nyrustat sådant :P .

Imr ska jag till Ströss på förmiddan, en promenad med mor. Sen är det bara hem och plugga. Prov om nervsystemet och dess sjukdomar på fredag. redovisning på torsdag. Helst ska det hinnas med en massa andra uppgifter däremellan.
Men jag är helst slut faktiskt. Hjärnan går på högvarv natt som dag tror jag.

Längtar till våren!     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback