Kladdkaka m. hasselnötter

Nyss hemkommen efter aerobicpass och en snabbvisit hos Carro.
Pluggat mest hela dagen. Thom har vart på besök. Kort därefter Towa. Vi slog till och bakade: kladdkaka med hackade hasselnötter i. Mums! all choklad med lite nötter i gör mej nöjd :P .

Prov imr, matspjälkningen coh sjukdomar i dess organ + urinorganen och dess sjukdomar. Jag vet inte hur jag ska få in det i min lilla hjärna.
Efter provet är det redovisning. Så måste väl sätta mej med det också. Blir nog en sen kväll för min del.
Fredagkväll bjuder på 50-års fest. Är inte det minsta sugen, men "a man gotta do what a man gotta do..".

Såg Försoning i går. Vilken film. Vet inte vad jag ska säja om den. Hemsk? Bra? Besviken?

image37


En dusch, sen åter till böckerna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst är den?! Möttes visst i stan nyss? =)
Hade hämtat magmedicin hos mammsen, och tankat lite. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback