Nu är det jul..



Här i vårt hus. Eller det börjar närma sej iaf. Har jobbat idag. Ska jobba imr. Ska jobba på söndag. Men SEN är jag ledig måndag tisdag, så då blir det till att fixa gran o skinka o köttbullar. Mer än så blir det nog inte i matväg här. Igår fick Mario en Paradisask av jobbet (generöst va?), mmm, inte bra, men himla gott. Jag försöker hålla fingrarna i styr, men så utan att jag märker det så är dom där och helt plötsligt smälter en chokladbit i munnen på mej. Försökte lätta mitt samvete genom att träna efter jobbet idag, klappade mej själv på axeln när jag svettig hoppade in i bilen :). Well, problemet (läs chokladasken) fanns ju dock fortfarande kvar när jag kom hem.. Illa!

Nu ska jag mysa ner mej i soffan. Ska dra mej ur sängen tidigt imr (före tio iaf), så kanske något kan bli uträttat innan jobbet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi fick väl fin julklapp av jobbet! =) Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback