Skoltajm

Söndagkväll. Imr är det back to school. Jag ser faktiskt fram emot det. men mest av allt ser jag såklart fram mot 5:e december, men innan dess är det mycket arbete kvar.

Hösten kommer innehålla en del roligheter iaf, så man kommer inte tyna bort mellan skolböckerna ;). Det startar i helgen kan jag tycka då det är sista parkfesten för i år, helgen efter det blir det världens konsert hahaha, ja ujujuj kan inte bli annat än oooaaa.. Sen är det lite småtrippar hit och dit. Förhoppningsvis en båtresa :). Ladies night i oktober ser jag fram emot!

Om man skulle hoppa in i den där berömda duschen för att sen krypa ner i sängen med boken, bara några sidor kvar nu: späännande...


Jag har visioner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback