Såå..

..då var man hemma i vardagen igen. Känns lite konstigt. Det har vart helt underbart att vara borta, lite hemlängtan då och då. Men det goda har övervägt!
Så vad har vi gjort då? Vi har mest vart i Bosnien. Glidit omkring, hälsat på folk. Shoppat.. badat solat.
Var till kusten i Kroatien i några dagar. Heeelt underbart. Lika många dagar till hade vart toppen! Men tre veckor bara svischade förbi och innan jag visste ordet av det så satt vi i bilen och var påväg hem till ett kallt Sverige. En bilresa jag förövrigt tror att jag inte vill göra om. 240 mil. 90 av dessa genom Tyskland. Jag trodde aaaldrig att det landet skulle ta slut! Och för första gången har jag åkt färja. Doch tog turen baraa dryga 2 timmar, men nog kände jag av vågorna ändå.

Men jag stoppade i mej åksjuketabletter mest hela resan och sov nog 20 av 24 timmar. Ingen riktigt sömn i en bil dock. Och det har kännts hela helgen. tröttt!

Lite bilder ploppar upp så småningom:)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback