Ge mej ett ryck!

Solen sken när jag vaknade tidigare i morse, varför gick jag inte upp då? Vaknade och gick upp för en timme sen, då var det mulet.
Har slängt i en tvätt, tänkte att jag kanske kan få ett städryck. Det skulle behövas. Jag tycker det är så tråkigt innan man kommer igång, sen när jag väl står där med dammtrasan i handen kan jag faktiskt tycka att det är skönt på nå vis.

Ringde nu på morgonen och beställde tid för naglar. så den 10:e september ska jag iväg och få fina naglar :).

Förresten, så gick jag runt Lindesjön igår med Angelica och Carro :) . Det var riktigt skönt, med undantag för alla äckliga kryp som gärna ville hålla sej till oss!
Jag längtar efter aerobicen! Drar igång v36 tror jag!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Getingjävlar! igår kväll när jag gick hem från jobbet flög det in nå flygfä i min mun, som jag så fint inhalerade. Den simmar nog omkring i min mage nu. Blööö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback