Underbart!

Vilken underbar helg det har varit.
Den bästa.
Fest med utgång i lördags. Så skoj. Alla på samma ställe för första gången på länge. Kanske var det lite fööör roligt med tanke på hur man mådde i igår morse när jag vaknade. Det tog några timmar att bli av med.
Sen var det bara att sätta planerna i verket.
Vi njöt i relaxen på Gustavsvik. En riktigt sköön bakis-dag. :D.
Skjutsade sen vidare till Hyttan där mer fest väntade. Jag tog dock golfen och styrde in mo Linde igen.
Jobbigt när man vill vara på två ställen samtidigt.
Men blev en tidig kväll. Kl 23 var jag hemma igen. Somnade då ovaggat.
Idag har vi vart och storhandlat på Willys. Nu är frysen fylld till bredden. Så skönt!
Slank in på Skopunkten en sväng också. Blev två par skor rikare, det tycker jag om!
Ska tillaga tacos nu och så blir det en film på det :D . Kan knappast bli bättre.
Imr är det skola igen :D



Kommentarer
Postat av: Fridá

hehe skor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback