Bullfia

Måndag måndag. Började jobbet idag. Kort dag, skönt skulle jag vilja påstå!

Helgen har passerat utan några som helst bravader. Har bara varit hemma. Lr i lördags tillbringade jag större delen av dagen med att vara på auktion :D. Det är roligt vill jag lova. Ropade in en del bra grejer, bla en köksassistent.
Så igår var jag tvungen att prova den. Bakade bullar på en liter mjölk. Smarrigt värre. Gjorde med rivna äpplen och kanel, vaniljbullar och vanliga kanel.
Blev ca 90 stycken. Så nu är det bara folk kommer och fikar :). Muffins finns det också i frysen. Bakvecka.
Men inser att det finns en stor risk för att jag kommer att gå och norpa på dom där bullarna. Kanske ska skänka dom till bättre behövande ist?! Nooo way ;) .

Jobb imr också. Ledig onsdag torsdag, sen jobb i helgen.
På onsdag ska Monica firas, hela 25 år ;). På söndag är det Drags tur.
Myche födelsedagar framöver känns det som. Min plånbok vill inte riktigt tillåta det...

Nu ska jag sjunka ner i soffan och se på Top MOdel den sista halv timmen!


Kommentarer
Postat av: Fridá

nämen, bakning här med. det må jag säga, ni lär er! :)

Postat av: Sara

Ge mig en bulle, har inte ätit nybakade bullar på lääänge..

2007-09-04 @ 09:10:56
Postat av: Angelica

Baka bör man.. =)

2007-09-04 @ 09:10:58
URL: http://angeliqe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback